Kolbäck Hyzers DGK

Föreningen bakom Kolbäcks Discgolfbana

Förnya eller bli medlem Kolbäck Hyzers Discgolfklubb

Nu är det dags att bli medlem eller förnya ditt medlemskap i Kolbäck Hyzers Discgolfklubb! Medlemsåret sträcker sig från 31 Mars- 31 Mars. Det går att bli medlem från 1 januari aktuellt år eller när man vill under året. Medlemskapet räknas från när man betalat in medlemsavgiften.

Vad innebär ett medlemskap:

När du blivit medlem så får du delta på våra veckokast/träningar som kallas Hyzerkasten. Dessa spelas normalt 2ggr i veckan under sommarhalvåret och 1ggr i veckan under vinterhalvåret. Alla våra evenemang hittar du i Tjing.

Du får även delta på veckokast tillsammans med Västerås Discgolf Club & Eskilstunas DGK utan kostnad.

Som medlem får då även delta i det årliga Klubbmästerskapet, som spelas mot slutet av säsongen. Det blir en heldag med 2 rundor och andra små tävlingar.

Du får även rabatt på dina köp hos Discexpress, Discsport & Discmagneten. Mer information om det när man blivit medlem.

Bli medlem/förnya ditt medlemskap, NYTT 2024:

Skapa en användare eller logga in på: Tjing.se. Gå sedan till våran klubbsida: Kolbäck Hyzers DGK. Tryck sedan på ”Join Club”, till höger. Välj vilken sorts medlemskap du vill teckna utifrån informationen som finns bifogad. När vi fått in betalningen kommer vi att godkänna din ansökan. Ni som redan är med i klubben på tjing behöver bara betala in avgiften nedan.

Medlemsavgift:

Senior: 300kr (från året man fyller 19 år)
Junior: 200kr (från året man fyller 13år)
Familj: 500kr (alla skall vara skrivna på samma adress)
Ny medlem: 100kr

Betala in på konto 8424-4 964 386 287-4 eller Swish 123 145 04 85, märk betalningen med medlemsavgift 2024.

Svensktävlingslicens, NYTT 2024:

Du ansöker om svensklicens genom denna länk på tjing: Svenska-discgolfforbundet. Sedan klickar du på ”Get Licence” till höger. Därefter väljer du vilken licens som passar dig och betalar in direkt till Svenska Discgolf förbundet.

För att ansöka om licens så måste du först vara godkänd som medlem i klubben.

Tävlingslicens behövs för att spela någon av förbundets arrangerade tävlingar. Krav kan även finnas på andra tävlingar eller tourer mer information kring det ges av eventuell arrangör.

Mvh Styrelsen Kolbäck Hyzers.

kontakta@kolbackhyzers.se

Kolbäck Hyzers DGK/Kolbäcks Discgolfbana Vallmogatan 21A, 734 50 Kolbäck